wtorek, 22 lipca 2014

Trzy metody zmiany wizerunku wewnętrznego

Jak zmienić swój wizerunek wewnętrzny z negatywnego na pozytywny?  Są trzy metody.

 

1)     Tak,  jak zrobił Paul McKenna – przeczytał wszystkie dostępne książki o samorozwoju i wykonał wszystkie ćwiczenia zawarte w tych książkach. Ten sposób zajmuje od kilku miesięcy do kilku lat.

2)     Tak, jak zrobił czytelnik książki Paula McKenny  „Zmień swoje życie w 7 dni”– przeczytał książkę i przez 3 tygodnie słuchał codziennie rano i wieczorem płyty załączonej do tej książki, zawierającej bardzo inspirujące nagranie z przesłaniem Paula McKenny.   Skutki opisałem w poście  z 16.07.2014. A więc jest to sposób zajmujący 3 tygodnie.

3)     Mój sposób, zastosowany po rozmowie z Doktorem Pokrywką. Podjąłem decyzję: zmieniam swój wizerunek wewnętrzny na pozytywny. Od tej chwili uważam, że jestem człowiekiem o dużej wartości, że zasługuję na dobre życie i dobry los, że mam w życiu szczęście i wszystko mi się udaje, że jestem ukochanym dzieckiem Szefa – tego z góry, Szefa wszystkich szefów. W tym momencie zmieniam myślenie o sobie i swoje uczucia wobec siebie. I zmieniłem. Ten sposób trwa 1 sekundę. Polecam.

 

                   

NOWA KSIĄŻKA! Bestseller Sensusa

www.filip-zurakowski.com | www.filip-zurakowski.blogspot.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz