sobota, 12 lipca 2014

Tak czy owak jesteś szczęściarzem


Jak wygląda negatywny wizerunek wewnętrzny? To są myśli:  Na nic nie zasługuję. Jestem niewiele wart. Mam w życiu pecha, nic mi się nie udaje i nic mi się nie uda. W ogóle jestem do d… A pozytywny?  Jestem wartościowym człowiekiem. Mam wiele talentów, a wśród nich ten jeden najważniejszy, który czyni mnie jedynym na świecie człowiekiem, który to ma w takim wydaniu. Zasługuję na wszystko co najlepsze i wszystko, co zamierzyłem,  z Bożą pomocą osiągnę – jeśli jest to zgodne w wolą Najwyższego.
 Pozytywny wizerunek wewnętrzny jest najcenniejszym  darem, który posiadasz. Jeśli otrzymałeś go w prezencie od rodziców (jako wynik przeżytego w szczęśliwości okresu życia w łonie matki i dzieciństwa) – jesteś szczęściarzem. Jeśli tego nie dostałeś – jesteś jeszcze większym szczęściarzem. Ponieważ ci, którzy zdobywają Pozytywny  Wizerunek Wewnętrzny  własnym potem i krwawicą, osiągają w życiu jeszcze więcej niż ci pierwsi.
Zapewniam cię, że pracą nad sobą możesz osiągnąć wszystko. Pozytywny Wizerunek Wewnętrzny, radość życia w wyniku zwycięstwa nad depresją, szczęście rodzinne, zdolność do zachwytu nad tym „zdumiewającym światem”, pomyślność materialną. Pod jednym warunkiem – że tej pomyślności materialnej nie postawisz na pierwszym miejscu w swojej osobistej hierarchii wartości. To ma przyjść jako końcowy skutek łańcucha wydarzeń, w którym na pierwszym miejscu jest miłość. A o miłość trzeba się modlić, tak,  jak o wiarę i nadzieję.
 Czy wiesz, że nie ma dwóch identycznych płatków śniegu? Nie ma też dwóch identycznych osób. Jesteś unikalny. Tylko ktoś tak niepojęty jak Bóg wszechmogący mógł to wszystko tak stworzyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz