wtorek, 15 lipca 2014

Czytelnik Paula McKenny

Do Paula McKenny zadzwonił jego czytelnik i powiedział: Przeczytałem twoją książkę „Zmień swoje życie w 7 dni”. Słuchałem przez kilka tygodni codziennie dołączoną do niej płytę. I nagle w moim życiu zaczęło się wszystko zmieniać. Wszystko się udaje, odnoszę sukcesy, napływają pieniądze. I jeszcze więcej . Miałem zdiagnozowane stwardnienie rozsiane. Od chwili, gdy pod wpływem twojej książki i płyty zmieniłem swój wizerunek wewnętrzny, już nie mam żadnych objawów stwardnienia rozsianego.
Oto jak działa zmiana wizerunku wewnętrznego z negatywnego na pozytywny. Takie emocjonalne trzęsienie ziemi (a może trzęsienie mózgu i serca) – potrafi spowodować uzdrowienie z choroby uważanej za nieuleczalną. Zaiste, jak pisze w tytule swojej książki profesor Julian Aleksandrowicz  „Nie ma nieuleczalnie chorych”. Poszedłem na górę sprawdzić i upewnić się. Tak jest napisane na grzbiecie tej książki „Nie ma nieuleczalnie chorych”. Twardy wie co mówi (Twardy to okupacyjny pseudonim Profesora). 
Pokochaj siebie. Myśl dobrze o sobie. Nie musisz w swoim życiu nic zmieniać. Samo się zmieni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz