środa, 3 grudnia 2014

Joe Vitale odkrywa swój sekret

Wiedziałem, że tajemnica pozytywnej przemiany wielu osób tkwi  w rozwiązaniu wewnętrznych konfliktów i zmianie wizerunku wewnętrznego. Tak było w przypadku Anthony Robbinsa, Paula McKenny, Colina Sisson i wielu innych. Niektórych z nich znam z książek, niektórych osobiście, jak Nowozelandczyka Colina Sisson. Szukając tajemnicy Joe Vitale, który odbył drogę od bezdomnego biedaka do pozycji światowego guru marketingu wpisałem w wyszukiwarce  „Joe Vitale” i …jest! Mam i przeczytałem  wiele książek Joe’go  Vitale, ale o tej nie wiedziałem. „Podróże do wnętrza siebie” - tytuł mówi sam za siebie. Zamówiłem  w wydawnictwie Złote Myśli e- booka i już go mam. Zaczynam lekturę. Wrażeniami i wnioskami podzielę się z Tobą, czytelniku mojego bloga w kolejnych wpisach.

 

 

                   

NOWA KSIĄŻKA! Bestseller Sensusa

www.filip-zurakowski.com | www.filip-zurakowski.blogspot.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz