wtorek, 9 grudnia 2014

Czytam autobiografię Joe Vitale, aby rozszyfrować jego zagadkę

W sierpniu 2003 r. Joe Vitale podaje,  że większość tego, co złożyło się na tę książkę (Podróże do wnętrza siebie) napisał  ponad 10 lat wcześniej (a więc, jak sądzę, na początku lat 90- tych XX wieku). Wiedziałem, że Joe Vitale był bezdomny i biedny, ale jestem zdumiony tym, że to było tak niedawno. Co działo się wtedy w jego życiu? „…zmagałem się z losem, głodowałem i byłem nieznany. Niewiele wtedy opublikowałem, mieszkałem w norze, ale wciąż podążałem (a raczej ledwo czołgałem się ) za swoimi marzeniami”  - pisze Joe.

 

Nie znam jego losów, ale jestem pewny, że jego jedynym problemem było niskie poczucie własnej wartości i brak wiary, że zasługuje na lepszy los. W toku dalszej lektury przekonam się, czy moja hipoteza jest prawdziwa.

www.nazdrowie.drpokrywka.pl

 

                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz