poniedziałek, 21 grudnia 2015

FW: Pozbądź się garbu

 

 

From: Filip Żurakowski [mailto:filipzur@wp.pl]
Sent: Monday, December 21, 2015 11:02 AM
To: 'fzurakowski.moje@bogger.com'
Subject: Pozbądź się garbu

 

 

Zrób to, co masz zrobić, nie odwlekaj. Znasz  trzy największe pragnienia współczesnego człowieka: schudnąć, napisać książkę, skończyć z odwlekaniem? Ostatnio przekonałem się na własnej skórze, jak to działa. W ramach generalnych porządków zabrałem się za porządkowanie sypialni. Uświadomiłem sobie, że to już rok mija, jak przenieśliśmy się z żoną do tej sypialni. Na podłodze w rogach pokoju wciąż leżały książki, które nie zmieściły się na półkach. Rok odwlekania. Zdjąłem wszystkie książki z półek,  przetarłem półki,  omiotłem książki z kurzu. Na czyste półki włożyłem  czyste książki. Ale tylko jedną trzecią. Reszta książek w pudłach powędrowała do garażu,  a stamtąd systematycznie pójdą na sprzedaż. Z podłogi książki poszły na zwolnione półki. Ład w sypialni! Ulga – pozbycie się garbu długo odwlekanej sprawy. Przypływ energii i entuzjazmu.

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz